اصول تبلیغات مجازی:
موثرترین روش برای معرفی سنگ مصنوعی سمنت پلاست در عصر حاضر، تبلیغات در سایت های مختلف، رسانه های گروهی و شبکه ها ی اجتماعی می باشد.همچنین برای یک تبلیغات اینترنتی خوب نیازمند به عکس های مناسب از محصولات و فیلم های مراحل تولیدی یا اجرایی نصب و... برای معرفی بهتر می باشیم که مشتری بتواند آشنایی راحت تر و بهتری نسبت به محصولات سنگ مصنوعی تولید شده داشته باشد و بتواند نیاز مرتبط به کار خود را شناسایی کند.البته ناگفته نماند که تبلیغات منطقه ای مانند بیلبوردها و تی وی های شهری هم برای معرفی سنگ مصنوعی موثر میباشد.
صنعت سنگ مصنوعی سمنت پلاست توانست خود را به عنوان یکی از محصولات مناسب و پر مصرف در صنعت ساختمان و معماری کشور معرفی کند.
یکی از دغدغه های تولید کنندگان سنگ مصنوعی سمنت پلاست جدا از بحث کیفیت ، توسعه این صنعت در زمینه تنوع و طرح بوده است ، که البته این مبحث با قالب سازی در صنعت سنگ مصنوعی سمنت پلاست رابطه مستقیم دارد.
یکی از روش های ساده تست محصول، ریختن مقداری چای رو سطح سنگ می باشد بعد از 10 دقیقه لکه و شوره هایی ایجاد می گردد که بهیچ عنوان قابل تمیز کردن نمی باشد
سنگ مصنوعی (Artificial Stone)؛ از ترکیب نمودن دوباره سنگ ها و خرده سنگ های طبیعی با مواد دیگری همچون سیمان و رزین ها ساخته می شود که این فرآیند وزن سنگ مصنوعی را نسبت به سنگ طبیعی کاهش می دهد و نصب سنگ مصنوعی را نیز نسبت به سنگ طبیعی آسان تر می نماید. این ترکیب را در قالب هایی می ریزند که دارای نقش و نگار هایی همانند سنگ طبیعی است. سنگ مصنوعی را نخستین بار، صنعتگر و مخترع بریتانیایی، فردریک رنسام طراحی و ساخته است. تولید سنگ مصنوعی به شیوه نوین، از سال 1960 در کشور ایتالیا آغاز شد.