انواع خط تولید شوینده های صنعتی و نانو کارواش

برای تولید مواد شوینده کارواشی می بایست ابتدا فرمولاسیون و تجهیزات تولید آن را آماده کرد سپس با تهیه مواد اولیه و انجام فرمولاسیون در دستگاه میکسر با توجه به نوع فرمول در بازه زمانی مشخص، مثلا در مورد ساخت شامپو کارواش: هر 2ساعت یک مخزن 500 لیتری شامپو کارواش تولید نمود.

این خط تولید دارای یک میکسر 500 لیتری موتور گیربکسی با قابلیت تنظیم دور می باشدکه با مصرف پایین برق تک فاز، توانایی تولید 1500 کیلوگرم محصولات شوینده کارواشی نانو را در یک شیفت کاری 8 ساعته دارد.

   

از خواص فرمول مایع کارواش (فرمول شامپو اتومبیل) قدرت پاک کنندگی و درخشان کنندگی بالا، البته با وجود مواد براق کننده جهت درخشندگی به روی بدنه خودرو استفاده می گردد و همچنین ایده آل و به صرفه برای شستشوی آسان خودرو بدون آسیب رساندن به رنگ اتومبیل و کدر شدن آن و بدون باقی گذاشتن سفیدک بر روی بدنه ماشین می باشد و لایه محافظ را از بین نمی برد.

 بعضی از کارواش ها برای اینکه شامپوهای بی کیفیت مورد استفاده آنها ، در ظاهر کف بیشتری داشته باشد ، متاسفانه از نوعی پودر و ژل های شیمیایی استفاده می کنند که به شدت برای رنگ ماشین مضر بوده و سبب کدر شدن رنگ اتومبیل می شود.

 فرمولاسیون مایع کارواش این شرکت علاوه بر ساختار عمومی کلیه شامپو های استاندارد، دارای مواد و ترکیباتی می باشند که می تواند، علاوه بر تمیزی و درخشان کنندگی کامل خودرو، از رنگ بدنه در مقابل نور خورشید و گرد و غبار های زیان آور محافظت کند.


 

 از دیگر ویژگی های فرمولاسیون مایع کارواش ویا شامپو ماشین :

    دارای کف کنندگی زیاد (کف پفکی)

    قدرت شویندگی بسیار زیاد بدون دخالت دست

    براق کننده و محافظ رنگ خودرو

   نانو کف رنگی دارای قابلیت براق کنندگی سطوح فلزی

عرضه نانو شامپو + پودر کارواش جهت شستشو بدون دست

محصول فوق قابلیت شستشو انواع اتومبیل بدون دخالت دست را دارد این محصول از دو جزء مایع شامپو جهت تمیزی و براقیت و پودر نانو جهت از بین بردن لکه های چربی و آلودگی عمقی تشکیل شده است. محصول فوق جهت شستشو تمامی خودرو های سبک و سنگین و قبلیت پوشش عمقی نانو در سطح خودرو طراحی شده است. استفاده از محصول فوق با نسبت 2 کیلو پودر + یک کیلو مایع شامپو بهمراه 100 لیتر آب، کف بسیار پایدار و قوی جهت لکه بری بدون نیاز به دخالت دست فراهم می کندو بعلت مقرون بصرفه بودن از لحاظ حذف نیرو کار جهت شستشو دستی و سرعت عمل بالاتر، کل هزینه شستشو برای هر خودرو را حدود 5000 ریال ایجاد می کند و این باعث سرعت و سوددهی بیشتر از روش های سنتی قبلی در واحد های کارواش می باشد.

 
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکنولوژی و خط تولید ،  با شماره 09129377893 تماس بگیرید ((( ارسال مشخصات و لیست قیمت در)))

گالری